بایرن مونیخ بازل را 7 تایی کرد

بایرن مونیخ بازل را 7 تایی کرد




 

 


بایرن مونیخ بازل را 7 تایی کرد


تاریخ : چهارشنبه ،
24 اسفند 1390

بايرن مونيخ در حالي بازل را هفت بر صفر برد که در ديدار رفت مقابل همين تيم يک بر صفر بازنده شده بود.


ماریو گومز چهار گل زد و آرین روبن دو گل تا بایرنی‌ها بتوانند بازل شگفتی‌ساز را نابود کنند و به دور یک‌چهارم نهایی راه یابند. بایرن این نتیجه رکورد بهترین برد در مرحله حذفی لیگ قهرمانان را از آن خود کرد.

بایرن در دقیقه 11 به گل رسید. آرین روبن که دو موقعیت خوب را در اوایل بازی از دست داده بود در بار سوم روی ضربه برگشت‌داده‌شده توماس مولر گل‌زنی کرد.

یان سامر، دروازه‌بان بازل که در دیدار رفت درخششی خیره‌کننده داشت تا بایرن نتواند پیروز شود، این بار دیگر کاری مقابل خط حمله خوفناک بایرن از پیش نمی‌برد. او البته یک بار ضربه ماریو گومز را دفع کرد که توپ به تیر دروازه خورد.

بایرن در پایان نیمه اول کار را تمام کرد. آنها در دقیقه 42 به گل رسیدند. پاس فرانک ریبری به توماس مولر رسید و او با ضربه‌ای دقیق گل زد.

در دقیقه 44 بود که پاس رو به عقب هولگر بداشتوبر روی ضربه ایستگاهی تونی کروس مقابل پای گومز قرار گرفت و او از فاصله حدود یک‌متری با خط دروازه گل سوم را به ثمر رساند.

گومز در دقیقه 50 کورسوی امید بازل را از بین برد. او با حرکتی عالی توانست سانتر ریبری را با بغل پا به گل تبدیل کند.

گومز در دقیقه 61 هت‌تریک خود را تکمیل کرد. این بار هم ریبری از چپ حرکت کرد، از مارکوس اشتاینهوفر گریخت و توپ را سانتر کرد و گومز با ضربه سر از داخل محوطه شش‌قدم توپ را به تور دروازه بازل رساند.

ترکیب ریبری – گومز عالی بود و در دقیقه 67 باز هم به گل رسید. این بار هم ریبری اشتاینهوفر را پشت سر گذاشت و توپ را به گومز سپرد و او آن را به گوشه بالای دروازه بازل زد.

گل هفتم را آرین روبن در دقیقه 81 زد. او پاس باستین شواین‌اشتایگر تازه‌وارد را گرفت، سامر را پشت سر گذاشت و جشن در آلیانس آره‌نا را تکمیل کرد.


کلمات کلیدی : اخبار ورزشی ، خبر ورزشی ، اخبارورزشی ، خبرورزشی ، اخبار جام جهانی ، کریستیانو رونالدو ، لیونل مسی ، زلاتان ابراهیموویچ ، اخبار خارجی فوتبال ، اخبار مهم خارجی ، اخبار فوتبال جهان ، خبرهای جام جهانی ، بایرن مونیخ ، اخبار لیگ اسپانیا ، خبرهای ورزشی ، اینترمیلان ، اخبار اروپا ، عکس کریستیانو رونالدو ، سایت فوتبال ، جدول لیگ آلمان ، جدول لیگ اسپانیا ، جدول لیگ ایتالیا ، سایت گل , تیم بارسلونا ، تیم رئال مادرید ، مصاحبه مورینیو ، روزنامه گل ، لیونل مسی ، رونالدو ، اخبار امروز فوتبال ، نتیجه بازی رئال مادرید ، اخبار فوتبالی ، قهرمان آسیا در سال ، روزنامه ورزشی ، روزنامه خارجی , سایت خبر ورزشی ، تک گل